CHR 2.0

Gebruiker reviews, ervaringen en foto's
Ieder lid kan hier zijn ervaringen en/of foto's publiceren.
Plaats reactie
Dirkiedarkie
Lid
Lid
Auto: Chr 2.0 launch edition

CHR 2.0

Bericht door Dirkiedarkie »

Rijdt nu al weer een week in de nieuwe 2.0 CHr launch edition, wat een enorm verschil is deze uitvoering ten opzichte van de 1.8 bitone versie, heb met heel veel plezier en genoegen 3 jaar in de 1.8 versie gereden. Een heerlijke auto, maar deze 2.0 is voor mij in bijna alle opzichten een verbetering. Hij is stiller, veel stiller, er zit een enorme power in, het navigatie systeem is sterk verbeterd, Apple CarPlay is heel fijn. Android heb ik niet dus die kan ik niet beoordelen.
Het totale plaatje en gevoel in deze auto is gewoon zeer prettig. Ik kan het iedereen aanbevelen , ga een proefrit maken.

4BD2DD6C-87F7-4768-842B-9728F0C98384.jpeg
C-HR 2.0 launch edition

Navigare
Actief Lid
Actief Lid
Auto: 2019 RAV4 AWD Hybrid

Re: CHR 2.0

Bericht door Navigare »

Ik werd laatst door de dealer naar mijn werk gereden in precies zo’n auto, prachtige kleur en inderdaad stiller dan mijn oude C-HR.
2019 RAV4 AWD Hybrid Bi-Tone Innovation Midnight Blue/ Attitude Black

Recipe
Lid
Lid

Bericht door Recipe »

Haha, een hele goede keuze :D Ik moet nog een anderhalve maand wachten...maar kan niet meer wachten... :( De proefrit was heerlijk, de auto is en rijdt echt subliem :) En dan die kleur...zo mooi :D Enfin, blijft subjectief natuurlijk ;)

Ik ga hem trouwens rijden via private leasing. Heb een contract voor 4 jaar hiervoor afgesloten.

Heel veel rijplezier en genot Dirkiedarkie.

razenderudi
Lid
Lid
Auto: C-HR black edition

Bericht door razenderudi »

Ook ik wil je feliciteren met je prachtige bolide. Heel veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Mijn 2.0 CHr launch edition wordt 10 April afgeleverd.
c-hr executive hybrid zwart april 2017- april 2018
c-hr black edition lava rood/zwart dak (parelmoer ) april 2018 - ...........

VonJot
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: RAV4 AWD-i HV Bi-tone 2019

Bericht door VonJot »

Goede keuze! Ik heb vandaag zo'n bak mee van de garage nu mijn RAV4 in onderzoek is op windgeruis.
Ik heb nu vergelijkingsmateriaal met mijn vorige C-HR 1.8 Bi-tone. Uitvoering is nagenoeg gelijk...

Afbeelding
Ter vergelijking mijn oude C-HR 1.8 liter Bi-tone
Afbeelding

Inderdaad een heel verschil qua motorvermogen en geluid, en de aanpassingen aan het uiterlijk vallen ook op. Inclusief Carplay (Android Auto niet geprobeerd) en de opgewaardeerde MM17 (exact gelijk aan die in de RAV4).
Maar verder vertrouwd, rijdt heerlijk. Mis wel het overzicht en de ruimtelijke beleving van de RAV4...
Wat wel in het oog loopt: het verbruik. Hoe ik mijn best ook doe, veel verder dan 1:15 - 1:16 kom ik niet. Tenminste, volgens de BC. Maar die kan flink afwijken weten we inmiddels.
2019/03 Toyota RAV4 AWD Hybrid Bi-Tone Innovation Zircon Silver / Attitude Black
Afbeelding
Vorige: 2018 Toyota C-HR Bi-Tone Premium 04-18 tot 05-19

Plaats reactie