Kentekenverlichting, loshalen en peertjes vervangen

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
luc
Lid
Lid
Auto: Auris TS 2016

ma 09 dec, 2019 2:43

Ik heb onlangs via LedPerf.com een complete set LED-lampjes voor mn Auris gekocht.
De hele set klopte vrij aardig, alleen het kofferbaklampje, dat paste niet.
Zou best kunnen dat t bij een auto van een paar maanden voor, of een paar maanden na de mijne, wel klopt.

Voor het achteruitrijlicht is het echt een upgrade, hiermee zie je ook in het donker en of in de regen waar je heen gaat en wat er achter de auto gebeurt.
Wel even het kabeltje losklikken uit de houder, anders krijg je het nieuwe lampje niet waar het hoort.
Ook de interieurverlichting is probleemloos uitwisselbaar, en tis een geweldige upgrade voor nog geen 4 tientjes.

Nu heb ik een vraag: in de set zat een tweetal LED-peertjes die ipv de kentekenplaatverlichting moeten komen.
Hoe krijg ik de kapjes over de kentekenplaatverlichting los?
In de handleiding (pag 515) staat dat ik vanaf de zijkant in een uitsparing moet drukken, om een klauw los te krijgen.

Ik vind die uitsparing niet, de klauw ook niet, ik zie alleen maar aan twee kanten kapjes die op hun plek willen blijven en vooral geen vocht binnen willen laten.
Wat doe ik faut?

Plaats reactie
  • Informatie