Haperende cruisecontrol

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
Geeryarishybrid2012
Lid
Lid
Auto: Yaris hybride dynamic 2012

di 19 nov, 2019 0:15

Ben uiterst tevreden over mijn nieuw aangeschafte yaris hybrid dynamic 2012 met inmiddels meer dan 90.000km op de teller. Toch doet zich nu het probleem voor van een haperende inschakeltoets van de cruisecontrol. Natuurlijk kan ik naar de dealer gaan voor reparatie, maar ik vind het een uitdaging om eerst te proberen het probleem zelf op te lossen. Wie heeft de oplossing. Mogelijk de schakeltoets vervangen. Wat is de werkwijze. Ik ben technisch aangelegd dus kom maar op met die oplossing! :ugeek:

breinonline
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Prius 3 HSD Comfort

di 19 nov, 2019 7:00

Is dat bij de Yaris ook een klein pookje aan het stuur? Dan kan je het stuur openen (twee delen rond de kolom waarschijnlijk). Het hele pookje kan dan los en vervangen. Maar je kan het oude pookje ook uit elkaar halen om te kijken of je die kan repareren.
Toyota Prius 3 HSD Comfort・Abyss Grey・Cruise control・Andriod head unit en achteruitrijcamera

Hein Carpenter
Lid/donateur
Lid/donateur

di 19 nov, 2019 7:44

Contactspray doet wonderen. Een anders en nieuwe pook. Op AliExpress te krijgen voor nog geen twee tientjes.
Nu: Lexus IS300h Luxury Line 2014
Voorheen: Toyota Prius III Executive 2009

Plaats reactie
  • Informatie