wie heeft toyotacode voor TS style

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
wlmpie
Lid
Lid
Auto: Corolla TS 2.0 Style

vr 15 nov, 2019 18:14

Beste mensen,

Ik heb sinds een week een Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid Style Automaat, maar ik wil deze ook graag opslaan in "mijn toyota". Omdat de style echter sinds november uit het assortiment is kan ik hier niet meer voor kiezen in de car configurator. Ik moet nu voor een dynamic of executive kiezen, maar zou graag hier een style zien inclusief specificaties.
Nou denk ik dat de info gewoon nog aanwezig is op de website als je al eens een style hebt geconfigureerd maar dat heb ik dus niet gedaan. Heeft iemand hier dat toevallig wel gedaan en mag ik dan de configuratiecode? ik hoop dat ik met deze code dan alsnog een style kan toevoegen aan mijn samengestelde auto's.

Alvast dank.

Axial63
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer
Auto: Toyota Prius 3 & Yaris HSD

vr 15 nov, 2019 18:24

Weet Linda het niet? :mrgreen:

Heb je niet een prijslijst van toen je besteld hebt? Want daar staan alle specificaties op.

Je hebt er volgens mij verder niet veel aan, het is een geconfigureerde auto die je opslaat, maar ik twijfel of dit langdurig opgeslagen blijft.
Ik denk dat het meer is voor de importeur om te kijken waar mensen naar zoeken en tevens een hulpje om auto's die je samengesteld hebt te bewaren om later in het keuze moment weer op te kunnen roepen (dus niet elke keer opnieuw dezelfde auto moeten configureren..).

Ik neem aan dat je 'Mijn auto' al wel hebt ingevuld? Dit is nodig voor de app en eventueel het MultiMediasysteem.
Prius III, Dynamic Business, Abyss Grey, 2012
&
Yaris 1.5 HSD, Trend, Island Blue, 2017

wlmpie
Lid
Lid
Auto: Corolla TS 2.0 Style

vr 15 nov, 2019 18:37

Oh ja, ik heb alle info op papier en ook de digitale prijslijsten. Dus de info heb ik wel, het is meer voor de "leuk" dat ik dit ook graag in mijn toyota wil zien.

Plaats reactie
  • Informatie