Premium pack business intro

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
Moepkid
Lid
Lid

za 28 sep, 2019 20:31

Hey allemaal!

Ik krijg mijn C-HR business intro komende week, maar ik ben wat omgerust door de verkooppagina. Het zit alsvolgt:\

De dealer heeft mij aangeraden om de Business Intro te nemen IPV een Style ultimate + premium pack omdat de eerst genoemnde goedkoper is en hetzelfde is als de Style Ultimate + premium pack. Nu ik op de site van Toyota kijk zie ik dat als ik een business intro bestel, het de features uit het premium pack mist bij het vergelijken (LED voorlichten, stuurwiel verwarming etc.). Zodra ik echter verder wil bestellen zie ik bij optionele paketten gekozen de premium pack erbij staan, maar dan in licht grijs.

Betekent dit dat de Premium Pack features gewoon inclusief zijn binnen de Business Intro? Dat de business intro eigenlijk gelijk staat aan een style Ultime + premium pack? De dealer zegt van wel, maar ik ben bang dat zij op basis van oude informatie werken en de site een vreemd beeld geeft.

Moepkid
Lid
Lid

za 28 sep, 2019 21:18

Aah, Ik zie net dat de business Intro vanuit de business wordt geleverd.

http://data.toyota.nl/home/data/ToyotaV ... itions.pdf

Vandaar dat hij uiteindelijk ook niet veel duurder was dan de Style Utlimate ivm het leasen vanuit het bedrijf.

Kan iemand dit voor de zekerheid nogmaals bevestigen? Ik schuil mij achter het excuus dat dit "Eerste 'aankoop' Auto spanningen" valt :P

Plaats reactie
  • Informatie