Verlichting aan bij het openen van de auto

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
Black_Corolla
Lid
Lid
Auto: Corolla TS Premium 2.0

vr 06 sep, 2019 13:21

Hoi Allemaal,

Is er iemand van jullie die weet of het mogelijk is de corolla zodanig in te stellen dat de verlichting aangaat wanneer je hem ontgrendeld? Bijvoorbeeld de mist lampen of de DRL's of the dimlampen?

Op dit moment gaat alleen de binnenverlichting branden wanneer ik in de buurt kom van de auto.
Het lijk mij mooi, vooral 's avonds, wanneer de verlichting ook aangaat.

Alvast bedankt.
Groet Ruud.

Black_Corolla
Lid
Lid

vr 13 sep, 2019 10:48

Niemand een idee? :mrgreen:

RobTP09
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Avensis '12 Dyn Bus

vr 13 sep, 2019 11:02

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het niet kan. Bij de Toyota's die ik tot nu toe heb gehad gaan wel de lichten binnen aan als je met de zender in de buurt van de auto komt, maar ik heb er nog geen een gehad waarbij ook de lichten buiten aangingen. Wel lichten die blijven branden en later uitgaan, ook lichten die pas uitgaan als je een deur opendoet, maar meer dan dat niet.
Voorheen Prius III 2009, Executive Business Solar, Pearl White, momenteel Avensis 1.8 combi Dynamic Business

Black_Corolla
Lid
Lid

za 14 sep, 2019 11:40

Dank voor je reactie. Klopt, de binnenverlichting gaat inderdaad aan wanneer de zender in de buurt komt.

Met de lampen die aanblijven wanneer je de auto uitzet bedoel je de follow me home verlichting? Dus binnen een aantal seconden na het uitzetten van de auto aan de groot licht hendel trekken. Of ging dit bij de andere modellen automatisch?

Plaats reactie
  • Informatie