Leder interieur Executive

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
silver bullet
Lid
Lid
Auto: Toyota C-HR 1.2 Turbo

za 31 aug, 2019 20:19

Beste mensen ik ben van plan om mijn CHR in te ruilen voor een Rav4, nu dan mijn vraag .
ik wil de keuze maken voor het licht grijze interieur , heeft iemand ervaring er mee dat spijker broeken hierop afgeven zodat er een blauwe gloed over komt?

Groetjes Silver Bullet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

RobTP09
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Avensis '12 Dyn Bus

zo 01 sep, 2019 7:37

Môge Wim, ik denk dat verse spijkerbroeken op ieder licht interieur van leer af zullen geven. Pas als de spijkerbroek een x aantal keren gewassen is wordt dat minder of verdwijnt 't. Ik deed altijd iets van een dun dekentje/lakentje over de stoel als ik een verse jeans droeg. Nu in het donkere interieur van de Avensis heb ik er geen last meer van, alleen met het lichtgrijze leer van de Prius had ik dat wel.
Voorheen Prius III 2009, Executive Business Solar, Pearl White, momenteel Avensis 1.8 combi Dynamic Business

lucky
Lid/donateur
Lid/donateur

zo 01 sep, 2019 10:18

Ik kies enkel voor een licht interieur, de zwarte donkere modetrend stoort me erg. Zwart dak, zwart dashboard, zwarte deurbekleding, zwart tapijt en als kers op de taart verdonkerde ruiten, ik word er ziek van. Maar 't is de mode en staat chique. Ik vind het niet lelijk maar het voelt voor mij helemaal fout. ( stel je voor dat je zitkamer er zo uit ziet, je vlucht onmiddellijk de veranda in )

Als het enige nadeel wat jeanskleur op de zitplek is, dan zou ik dat er gewoon bijnemen. ( Trouwens als je tijdig onderhoudt, dan hoeft het geen probleem te zijn.) Mijn P3 is bijna 10 jaar met 180.000 km op de teller en in licht grijs interieur en ziet er nog nieuw uit)
Prius III 2010 + Auris Hybrid 2017

silver bullet
Lid
Lid

zo 01 sep, 2019 12:56

Dankjewel voor het advies en jullie ervaring, bij het samenstellen van de RAV 4 Executive viel me op dat ik de keuze had uit 3 ledervarianten zonder prijs verhoging!
Ik denk dan ook dat dan voor licht grijs ga.

Gr Silver Bullet ( Wim )

Sjaak H
Lid/donateur
Lid/donateur

zo 01 sep, 2019 14:01

Ik heb een PIP van 2012 met lichtgrijze lederen bekleding en vindt het alles meevallen.
Terwijl ik meestal spijkerbroeken draag.
Prius BE 2006
Prius Executive solar roof 2009
Prius Business Dynamics solar roof 2012
Prius Executive plug-in 2012

silver bullet
Lid
Lid

do 19 sep, 2019 22:54

Sjaak bedankt voor je bijdrage!

Plaats reactie
  • Informatie