Iphone vervangings batterij
Batterijen in een rookmelder gaan met gemak 15 jaar mee en hebben garantie voor de eerste 10 jaar.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.
- breinonline
- Actief Lid
- Auto: Toyota Prius 3 HSD Comfort
Dat doen ze allemaal. Maar eenmaal leeg piept hij niet meer. Als het signaal in je drie weken vakantie klinkt en daarna niet meer, dan heb je het niet door. Daarom moet je ze maandelijks ook nog testen.
Toyota Prius 3 HSD Comfort・Abyss Grey・Cruise control・Andriod head unit en achteruitrijcamera
- Japanese Power
- Actief Lid
En om te voorkomen dat je die testen vergeet heb ik elke 4 weken een reminder in m’n iPhone agenda staan die me er vriendelijk aan herinnerd om ze even allemaal na te lopen.
- Josje
- Lid
- Auto: Auris Hybrid 5 d executive
Als ik dit voorgaande allemaal zo lees zit de wereld vol met gevaren. Ik gebruik gewoon de opladers van Huawei (wij zijn met ons gezin nogal van Huawei) en Samsung en nog nooit problemen gehad.
Ik weet wel dat Apple-imitatieladers geen chip hebben die er voor zorgt dat de oplader stopt met stroom de iPhone 'induwen' . Dat zou brandgevaar opleveren.
Ik weet wel dat Apple-imitatieladers geen chip hebben die er voor zorgt dat de oplader stopt met stroom de iPhone 'induwen' . Dat zou brandgevaar opleveren.
-
- Lid/donateur
- Auto: Auris TS Hybrid Dynamic
En dan ontdekken waar die piep vandaan komt ... is nog niet zo makkelijk 

Toyota Auris TS HSD Dynamic 2017, (Pure White), parkeersensoren vóór (afgeleverd 08-12-2017). Voorheen Prius 2 BE 2008.
- RobTP09
- Actief Lid
- Auto: Toyota Avensis '12 Dyn Bus
Nope, met je slaperige hoofd op zoek naar zo'n piep midden in de nacht is geen makkie....
Voorheen Prius III 2009, Executive Business Solar, Pearl White, momenteel Avensis 1.8 combi Dynamic Business
- Japanese Power
- Actief Lid
Feest van herkenning!
- Japanese Power
- Actief Lid
Hoe goed je batterij nog is kun je heel makkelijk bij je instellingen vinden.
Wij hebben thuis van als liggen van iPad 2-3-4, iPhones 6-7-8, maar bij geen van allen een ernstig slecht accu.
Ben nu 10 jaar iPhone gebruiker maar heb nog nooit een defecte accu gehad gelukkig.
Wij hebben thuis van als liggen van iPad 2-3-4, iPhones 6-7-8, maar bij geen van allen een ernstig slecht accu.
Ben nu 10 jaar iPhone gebruiker maar heb nog nooit een defecte accu gehad gelukkig.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De waarde die Apple zelf opgeeft is erg willekeurig en onbetrouwbaar. Als je met externe tools (CoconutBattery vind ik erg mooi) dan zie je duidelijk dat (vooral van sommige series) de batterij erg hard is teruggelopen.
In elk geval kun je tot 31.12 nog profiteren van verlaagde prijs voor vervanging van de batterij. Zie https://support.apple.com/nl-nl/iphone/ ... ce/pricing
Voorbeeld: bij mijn 6s Plus geeft Apple aan dat de max. capaciteit 90% zou zijn. Coconut geeft aan 83% en dat geloof ik meer zeker als ik zie dat zelfs bij geen gebruik de batterij in een paar uur leeg loopt.
In elk geval kun je tot 31.12 nog profiteren van verlaagde prijs voor vervanging van de batterij. Zie https://support.apple.com/nl-nl/iphone/ ... ce/pricing
Voorbeeld: bij mijn 6s Plus geeft Apple aan dat de max. capaciteit 90% zou zijn. Coconut geeft aan 83% en dat geloof ik meer zeker als ik zie dat zelfs bij geen gebruik de batterij in een paar uur leeg loopt.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
-
- Informatie
-