GPS tracker -> waar eenvoudig 12V vandaan halen?

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een C-HR Hybrid rijk is.
Plaats reactie
Back2Toyota
Lid
Lid
Auto: C-HR 1.8 Hybrid

zo 12 aug, 2018 12:12

Gisteren is mijn C-HR (met die prachtige keyless entry functie) uitgeleverd.

Ik weet niet helemaal zeker hoe gevoelig de Toyota's zijn voor die relay aanval (waarbij het signaal van de sleutel wordt afgevangen bij je huis en door wordt gestuurd naar je auto) maar aangezien ik toch wel de eigenaar wil blijven heb ik een GPS tracker gekocht.

Ik heb er alleen niet helemaal goed over nagedacht dat ik die niet op de 12V stekker aan kan sluiten omdat zo'n tracker natuurlijk continue spanning nodig heeft. Ik heb inmiddels de inbouwkabel besteld maar moet natuurlijk ergens op aangesloten worden.

Nu ben ik zelf helemaal geen klusser dus is mijn vraag is er ergens een plaats in de C-HR waar ik dit eenvoudig kan aansluiten of moet ik dit toch maar laten inbouwen?

CeHaEr
Lid
Lid
Auto: C-HR Hybrid

zo 12 aug, 2018 13:54

Het kan via een zogenaamde piggy-back zekering maar vast aangesloten is voor GPS tracker veel beter.
Als je zelf helemaal geen klusser bent.. laten doen.

Het liefst bij een dealer die 100% zeker weet wat hij doet, zoals bij Louwman Arnhem. :wink:
C-HR Hybrid Bitone Plus --- JDM Style

Back2Toyota
Lid
Lid
Auto: C-HR 1.8 Hybrid

zo 12 aug, 2018 15:11

Dankjewel. Dan moet ik het maar laten doen. Wel zo veilig waarschijnlijk. :-)

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Helpdesk”

• Informatie