Nieuw auto wordt definitief een C-HR Hybride maar.....

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een C-HR Hybrid rijk is.
Plaats reactie
DragonFly
Lid
Lid

za 21 jul, 2018 23:03

Ik weet dat ik me nu al ga ergeren aan het Infotainment systeem. Toyota heeft overduidelijk veel progressie gemaakt in het design van de C-HR, maar er is duidelijk geen energie gestoken in het audio/navigatie deel.

Ik heb nog geen voet gezet in een C-HR maar mij wel verdiept in het Touch 2 systeem. Het kan toch niet zo zijn dat anno 2018 een systeem is geplaatst met een interface die duidelijk uit 2010 afkomstig is, ook nog tergend langzaam is en geen Carplay en/of Android Auto ondersteund? De unit zal dan ook vervangen worden door een snel en vloeiend Android systeem. Zoiets als dit: Octa core Android Head unit.

Mij vraag aan Hybride eigenaren op dit forum:
  • Welke specifieke voertuig informatie (hybride status, accuduur enz.) ga ik mogelijk missen op de display omdat de originele unit wordt verwijderd?
  • Wordt deze informatie b.v. ook nog op het normale instrumentenpaneel weergegeven?
  • Als het niet wordt weergeven kan ik dan ook probleemloos zonder deze info rijden?

CeHaEr
Lid
Lid
Auto: C-HR Hybrid

zo 22 jul, 2018 13:58

Je zal sowieso de voertuiginstellingen missen. Niet heel noodzakelijk maar dingen zoals keyless entry en verlichting zal je niet meer kunnen instellen.

Accu status en gemiddeld verbruik kan je ook op het kleine display zien. Op de Touch2Go zie je veel meer info zien dat wel.
Hopelijk werkt dat aftermarket systeem ook met de originele camera.. anders mis je die misschien ook.
C-HR Hybrid Bitone Plus --- JDM Style

DragonFly
Lid
Lid

zo 22 jul, 2018 14:48

Bedankt voor je info. Zoals je merkt heb ik (nog) geen CHR, dus
  • Keyless entry instellingen, verlichting? Ik kan (online) er weinig info over vinden
De camera zal wel werken. Ik heb verschillende Android Head Units gehad. Buiten dat je veel meer keuze hebt in navigatie apps, audio apps en gebruikers vrijheden, werkt een camera of dashcam altijd. Die functionaliteit is aanwezig omdat naast het Android gedeelte, het MCU board in de Head Unit zorg draagt voor communicatie met camera's, canbus, tpms, OBD2, Airco, enz

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Helpdesk”

• Informatie