Bluetooth Touch and Go

Specifieke technische aspecten van de Prius Wagon
Gesloten
GT81

wo 09 jan, 2013 12:56

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Prius Wagon Aspiration met Touch and Go nav/bluetooth, maar mijn zakelijke (Android, 4.0 ICS) telefoon kan wel pairen, maar niet connecten op telefoon en muziek.

Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?

superoscar

wo 09 jan, 2013 14:15

Gek, zowel mijn Samsung Galaxy S2 (4.0.3 en 4.0.4) als de Samsung Galaxy S3 (4.1) hebben daar geen problemen mee in mijn auto..

Ik neem aan dat je al eens de verbindingen hebt weggegooid en het opnieuw hebt geprobeerd? Je kan ook de applicatie Logsprovider leeg gooien (op mijn SGS2: instellingen->apps->"Alles", dan LogsProvider zoeken en "Gegevens wissen"). Volgens mij heb je dan alle koppelingen verwijderd. Dan nog eens proberen.

Succes!

GT81

wo 09 jan, 2013 18:19

Ik heb wel een vrij specifiek toestel (Lenovo), maar hoop niet dat dat de oorzaak is. Bij mijn vorige auto (Mazda CX-7) kon ik moeiteloos connecten met de multimedia unit/ nav/ bluetooth.

De app waarneer je verwijst heb ik helaas niet onder mijn OS. En idd, heb al geprobeerd alle verbindingen weg te gooien, maar helaas :(... De iPhone van mijn vriendin connecte moeiteloos...

agrass

do 10 jan, 2013 19:26

Enig idee wanneer de nieuwe update komt?

agrass

za 12 jan, 2013 13:12

agrass schreef:Enig idee wanneer de nieuwe update komt?
Inmiddels begrepen dat medio februari de volgende update is te verwachten.

GT81

ma 14 jan, 2013 13:38

agrass schreef:
Is dat een gratis update voor T&G ?

b.roos
Lid
Lid

ma 14 jan, 2013 21:37

GT81 schreef:
agrass schreef:
Is dat een gratis update voor T&G ?
Gratis voor Touch & Go PLUS
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

superoscar

di 15 jan, 2013 8:55

Maar over wat voor update hebben we het dan? Ik probeer regelmatig updates uit via de Toyota Toolbox en ik krijg ook regelmatig wijzigingen door, al heb ik geen idee wat voor wijzigingen het eigenlijk zijn........ helaas niet de kaartwijzigingen die ik heb doorgegeven, maar goed..

GT81

do 07 mar, 2013 18:15

Heb inmiddels de Lenovo ingeruild voor een Samsung Galaxy Grand, en dat werkt prima naar behoren vwb bluetooth, telefoonboek, etc.

Valt me wel op dat met spraakbediening simpele namen als Bonnie of Peter niet worden begrepen. Ben benieuwd waar dit aan ligt, en of iemand anders hetzelfde probleem heeft?

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Techniek”

• Informatie