De CO² hoax

Discussies over auto's in een ruimere context. Hoe denkt de politiek erover, wat zijn de milieu-effecten en wat betekent het voor onze maatschappij.
Juggie (Dual Power)
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: PIP

ma 16 apr, 2018 13:14

Het is nooit te laat voor verandering ik ben en blijf optimistisch.
Afbeelding Prius Plug In 2013
Afbeelding Prius EE 2011
Afbeelding Prius TE 2008
Afbeelding Prius SE 2005

PriOkkie
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: 2012 Plug-In Executive

ma 16 apr, 2018 20:06

Juggie (Dual Power) schreef:
zo 15 apr, 2018 23:54
Laten we vooral niet de macht (over de natuur en het mileu) aan een heel klein groepje mensen geven Frank dat lijkt mij heel slecht voor onze planeet.
Je hebt gelijk. Je kan dat beter overlaten aan Shell, Esso, GM, VAG en dat soort clubjes. Die hebben tenminste geld om de dienst uit te maken...

Dat onze democratie nog lang niet optimaal werkt, wil nog niet zeggen dat het een slecht idee is. Denk je nou werkelijk dat alle problemen verdwijnen als je terug gaat naar een middeleeuws feodaal systeem?
Afbeelding Plug-In Prius Executive 2012
Afbeelding Nazca Fuego 2008

Bianco
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Auris TS Hybrid Dynamic

ma 16 apr, 2018 20:48

Met mij als dictator ... echt wel ... :wink:
Toyota Auris TS HSD Dynamic 2017, (Pure White), parkeersensoren vóór (afgeleverd 08-12-2017). Voorheen Prius 2 BE 2008.

Juggie (Dual Power)
Lid/donateur
Lid/donateur

ma 16 apr, 2018 23:01

PriOkkie schreef:
Juggie (Dual Power) schreef:
zo 15 apr, 2018 23:54
Laten we vooral niet de macht (over de natuur en het mileu) aan een heel klein groepje mensen geven Frank dat lijkt mij heel slecht voor onze planeet.
Je hebt gelijk. Je kan dat beter overlaten aan Shell, Esso, GM, VAG en dat soort clubjes. Die hebben tenminste geld om de dienst uit te maken...

Dat onze democratie nog lang niet optimaal werkt, wil nog niet zeggen dat het een slecht idee is. Denk je nou werkelijk dat alle problemen verdwijnen als je terug gaat naar een middeleeuws feodaal systeem?
Dat zijn nu net de groepjes mensen die ik bedoel.
Al die grote jongens liften mee op het geweldsmonopolie van overheden. Door de vele regels en wetten is het voor de kleine en middelgrote bedrijven steeds moeilijker om in de markt mee te doen tegenover legers van juristen en lobbyisten.
Bij een gelijk speelveld (geen subsidies en belastingen) hebben de grote jongens geen bestaansrecht meer.

Het steel en verdeel systeem is immoreel en een schending van het zelfbeschikkingsrecht.
Afbeelding Prius EE 2011
Afbeelding Prius TE 2008
Afbeelding Prius SE 2005

Juggie (Dual Power)
Lid/donateur
Lid/donateur

di 17 apr, 2018 7:10

Het belangrijkste is wellicht wel de overconsumptie CO2! die ontstaat doordat overheden giga schulden opbouwen en de rekening doorschuiven naar de volgende generaties (die nog niet kunnen stemmen).
Afbeelding Prius EE 2011
Afbeelding Prius TE 2008
Afbeelding Prius SE 2005

Plaats reactie

Terug naar “Maatschappij en Politiek”

• Informatie