Prius PIP 2013

Gebruiker reviews, ervaringen en foto's
Ieder lid kan hier zijn ervaringen en/of foto's publiceren.
RobTP09
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Avensis '12 Dyn Bus

do 19 jul, 2018 8:11

spattex schreef:
za 14 jul, 2018 18:42
Ik heb nog een schema voor de elektrische spiegels automatisch te laten schakelen met het contact van de auto, voor maar een paar euro voor een relais van 12V met dubbel wisselcontact, terwijl onze Toyota vrienden daar ruim 150 euro voor vragen.

Ik zeg doe er uw voordeel mee... (geleend van een Duits forum)
Op het tweede plaatje zie je waar je Kl30 en Kl31 vandaan kan halen, ik ben alleen nog aan het zoeken welke draad ik nodig heb van massa deur, mocht iemand het antwoord hebben?
Als ik dat schema zie en de tekst bij de massa voor die deur dan zit 'ie onder in de A-stijl in een stekkerverbinding. Een groen-bruine draad (bruine stippellijn) Dus dan zou ik denken dat je aan de binnenkant rechtsonder de A-stijl afdekking even los moet maken om erbij te komen.

Ik heb iets soortgelijks bij mijn Avensis gedaan, in- en uitklappen van de spiegels op ver- en ontgrendelen van de deuren met keyless entry of gewoon met de afstandsbediening, werkt perfect.
Voorheen Prius III 2009, Executive Business Solar, Pearl White, momenteel Avensis 1.8 combi Dynamic Business

spattex
Lid
Lid
Auto: Toyota Prius Plugin

di 24 jul, 2018 18:52

! Bericht van: Moderator
Quote verwijderd.

Bedankt, ga ik kijken als het wat minder warm is...

Plaats reactie
  • Informatie