Inschakelen instellingen / opties bij dealer

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de C-HR Hybrid, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
Plaats reactie
D.B.C.
Lid
Lid
Auto: Fiat Punto, Toyota MR2

ma 06 mei, 2019 19:06

Beste allen,

Ik kreeg vandaag te horen dat ik volgende week mn C-HR kan ophalen. Nu vroeg ik over de instellingen / opties die zijn aan te zetten bij de dealer en mij werd gevraagd, het alvorens aan te geven zodat ze het bij de afleverbeurt konden doen.

Welke opties hebben jullie aan, of juist uit gezet?

Ik wil de optie voor het sluiten van de ramen met de afstandsbediening inschakelen.
Tevens zag ik ook een optie over een piep bij het willen sluiten van de auto terwijl er een deur niet goed dicht zit. Is dit anders niet? mijn Punto geeft met zijn knippers dit aan als ik die wil sluiten met een deur open.

Ik hoor wel wat jullie ervaringen zijn!

Groeten, Dave

ns4
Actief Lid
Actief Lid
Auto: C-HR Bi-Tone+

ma 06 mei, 2019 20:33

Als ik het me goed herinner hebben we door de dealer idd de ramen via de AB aan laten zetten en het waarschuwingssignaal (piep) voor het niet dragen van de gordel op de achterbank uit. De achterbank is voor de hond, een herder van 37kg, en die draagt geen gordel.
Via de instellingen in de auto het aantal keer knipperen bij kort aanzetten knipperlicht op vijf gezet, vind ik zelf handig bij het verlaten van rotondes.
En de gevoeligheid van de lichtsensor tbv het aanzetten van dimlicht 1 standje verhoogd zodat ie iets eerder aan gaat,

Signaal als je de deur op slot doet terwijl niet alle deuren gesloten zijn is dacht ik standaard.
2017-06 C-HR Bi-Tone+ Hydro Blue TRD (not too) Extreme 1:20
2014-06 Auris TS Hybrid Dynamic 1:21
2010-08 Seat Ibiza ST Ecomotive 1:23,5
2002-06 Citroen Xantia Break HDi 1:17
Stad/Provinciaal/Snelweg - 1/99/0%

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Uitrusting & Acc.”

• Informatie