Update 6.11.2(W)H is nu beschikbaar

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een C-HR Hybrid rijk is.
Gebruikersavatar
Axial63
Actief Lid
Actief Lid
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 24 okt, 2016 21:11
Locatie: Emmen [Dr]
Auto: Toyota Prius 3 & Yaris HSD

ma 13 mei, 2019 19:51

Wat jij ziet is in de map aankopen de versie die al is aangeschaft.. (eventueel GRATIS, maar ook dat is aangeschaft).
Waar je naar toe moet is:
mijntoyota.nl https://www.toyota.nl/tme#/my-toyota/
als je ingelogd bent dan naar "e-store" (bovenaan, 2e regel, vierde van links)
dan naar "kaartupdates"
en dan zie je een nieuwe versie staan: 6.13.0x
(x kan zijn L of H afhankelijk van de uitvoering van set, dit kun je niet zelf kiezen/aanpassen)
deze aanklikken, en vervolgens klik op: "voeg toe aan winkelwagen"
je moet dan 2x een vierkantje aanvinken dat je de voorwaarden accepteert
daarna klik "winkelmand" (bovenaan, 2e regel, derde van links)
en ga naar kassa/afrekenen.
Na het betalen kies je "aankopen" (bovenaan, 2e regel, tweede van links)
en selecteer je de laatste aankoop.
Hier staat beschreven hoe je moet installeren en tevens vind je daar een nieuwe activatiecode.

Suc6

LET OP: Ook al zijn de updates de eerste 3 jaar in de meeste gevallen GRATIS, ook dan moet je gewoon het product aanklikken.
Bij het afrekenen word dan gecontroleerd of je recht hebt op GRATIS, en dan verschijnt af te rekenen bedrag = € 0,00.
Dan op afrekenen drukken, en de transactie is voltooid
Prius III, Dynamic Business, Abyss Grey, 2012
&
Yaris 1.5 HSD, Trend, Island Blue, 2017

Gebruikersavatar
dinand41
Lid
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 20 aug, 2010 0:33
Locatie: twenthe
Auto: YARIS Hybide "BY GLAMOUR"

ma 20 mei, 2019 12:37

THANKS, voor zover gelukt, echter in mijn aankoop ook na enige dagen nog geen aankoop terug te vinden dus helaas ook geen activicatie code (terug) te vinden.
Enigste wat ik terug zie is de betalings geschiedenis met mijn bestelling van 14 mei jongstleden..
Ergens mis ik denk ik iets?

Gebruikersavatar
johnths2
Software/Forumbeheer
Software/Forumbeheer
Berichten: 5256
Lid geworden op: wo 15 mar, 2006 17:12
Locatie: Middelharnis, NL
Auto: C-HR Hybrid Executive 2017
Contact:

ma 20 mei, 2019 14:16

Heb je in de E-store op my Toyota bij aankopen gekeken,
 
E-Store.gif
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
m.vr.gr, John
Toyota Prius Info Site: www.john2211.nl

- C-HR 1.8 Hybrid Executive - Huidige auto
- Auris Hybrid Business/Black/2012-2015
- Prius 3 Comfort/Grey/2009-2012
- Prius 2 Comfort/Grey/2007-2009
- Prius 2 Standard/Black/2004-2007

Gebruikersavatar
dinand41
Lid
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 20 aug, 2010 0:33
Locatie: twenthe
Auto: YARIS Hybide "BY GLAMOUR"

ma 20 mei, 2019 14:28

Jazeker maar zoals gezegd geen enkele aankopen te vinden, alleen factuur geschiedenis...
Al geprobeerd om opnieuw aan te kopen, maar zegt systeem dat het al gekocht is.
Tja ik kom zo niet verder.

Gebruikersavatar
johnths2
Software/Forumbeheer
Software/Forumbeheer
Berichten: 5256
Lid geworden op: wo 15 mar, 2006 17:12
Locatie: Middelharnis, NL
Auto: C-HR Hybrid Executive 2017
Contact:

ma 20 mei, 2019 14:36

Al contact opgenomen met Toyota?

Vraagje, Browser geschiedenis gewist en geen ad-blocker actief?
Kan soms wel eens een probleem verhelpen.
m.vr.gr, John
Toyota Prius Info Site: www.john2211.nl

- C-HR 1.8 Hybrid Executive - Huidige auto
- Auris Hybrid Business/Black/2012-2015
- Prius 3 Comfort/Grey/2009-2012
- Prius 2 Comfort/Grey/2007-2009
- Prius 2 Standard/Black/2004-2007

Gebruikersavatar
dinand41
Lid
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 20 aug, 2010 0:33
Locatie: twenthe
Auto: YARIS Hybide "BY GLAMOUR"

ma 20 mei, 2019 14:59

Al op tablet geprobeerd ipv de vaste computer, vindt hij ook geen aankopen.
Het is dat een beurt van de auto pas in najaar hoeft, doen ze normaliter daar, wel zo handig voor een computer analfabeet. ...

Gebruikersavatar
Axial63
Actief Lid
Actief Lid
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 24 okt, 2016 21:11
Locatie: Emmen [Dr]
Auto: Toyota Prius 3 & Yaris HSD

ma 20 mei, 2019 17:20

Probeer eens het volgende:
log in op mijn Toyota . nl
ga naar E-store
ga naar Aankopen
druk daarna de volgende knoppen: Ctrl (deze vast houden) en de knop F5
daarna beide toetsen weer loslaten.
Hiermee wordt het inhoud van deze webpagina in je computerbrowser ververst/vernieuwd
Je moet wel even naar beneden scrollen om de aankopen te zien..
De laatste aankoop staat bovenaan, deze aanklikken dan opent de regel....

en facturen van aankopen....
die vind je onder het kopje Betalingshistorie….
Prius III, Dynamic Business, Abyss Grey, 2012
&
Yaris 1.5 HSD, Trend, Island Blue, 2017

Gebruikersavatar
dinand41
Lid
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 20 aug, 2010 0:33
Locatie: twenthe
Auto: YARIS Hybide "BY GLAMOUR"

di 21 mei, 2019 13:53

Helaas met jullie tips nog geen aankopen terug te vinden.

Gisteren vraag uitgezet bij de helpdesk van Toyota NL, daar komen ze er met mijn aangeleverde gegevens niet uit.
Is nu doorgezet naar de collega's van Toyota Motor Europe.
Wordt vervolgd.

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Helpdesk”

  • Informatie
  • Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast