500.000 kilometer

Alles dat niet in de andere sub-fora past.
TWMW
Actief Lid
Actief Lid

za 11 jun, 2016 12:40

Die van mij is net over de 200.000 gegaan, maar nog geen overmatig verbruik. Vermoedelijk maakt het ook uit wat de gemiddelde ritlengte is, en bij de echte kilometervreters zal die wel iets langer zijn dan die van de meesten.
Bij mij is de 50.000 km/jaar definitief afgelopen, zakelijk ga ik terug naar max 30.000, of zelfs een auto van de zaak.
En privé blijft hoogstens 5.000 tot 10.000, afhankelijk van wat de andere auto gaat doen.
Mogelijk komt daar dus een iets jongere voor, alhoewel de oude yaris het ook nog prima doet ;)
'51 Morris Minor MM met zijklep motor.
'50 Singer Roadster
'51 Singer Roadster
'06 RHD Yaris T-Spirit, omgebouwd naar een LHD
'07 P2 Comfort, omgebouwd naar BE

willemke
Lid/donateur
Lid/donateur

za 11 jun, 2016 15:57

De Yaris automaat van mijn vrouw is van november 2001, dus al aardig op leeftijd en met een ervaring van 193.000 km.
Een kennis die ik laatst weer eens op een reünie trof en die jarenlang bij Toyota werkte, vertelde dat de in Japan gebouwde ( lees eerste generatie ) Yarissen, praktisch onverslijtbaar zijn. We lopen al meer dan een jaar te dubben over wel of niet inruilen. Als we het zouden doen, is het vanwege snufjes die 15 jaren terug nog niet bestonden en omdat mijn vrouw wel eens wat anders wil. Voor de kwaliteit van huidige auto op zich hoeft het niet, want hij is volstrekt probleemloos en ziet er ook nog netjes en gaaf uit. Hij heeft stipt zijn onderhoud bij de officiële dealer gehad en verder zijn er nog nooit kosten aan geweest.
Flyer T8 elektrisch ondersteunde fiets.

TWMW
Actief Lid
Actief Lid

za 11 jun, 2016 16:11

Ze zijn tot 2005 gebouwd ;)
dus eentje van dat bouwjaar is alweer een verbetering, maar inderdaad kijk ik ook altijd of de eerste letters van het chassisnummer met JT beginnen voor ik er eentje koop...
'51 Morris Minor MM met zijklep motor.
'50 Singer Roadster
'51 Singer Roadster
'06 RHD Yaris T-Spirit, omgebouwd naar een LHD
'07 P2 Comfort, omgebouwd naar BE

Gesloten
  • Informatie