Nokia N70

Alles dat niet in de andere sub-fora past.
Gesloten
evzeeland

za 30 jun, 2007 13:59

Hallo,
Heb het volgende probleem met mijn Nokia ism Bluetooth: als ik gebeld wordt, valt de radio weg zoals het hoort, maar als ik opneem, begint de radio weer te spelen, maar loopt de tijd van de verbinding wel door??

Ook als ik bel, blijft de radio spelen en hoor ik de telefoon niet kiezen. Als de andere kant opneemt hoor ik niets maar loopt ook hier de tijd van de verbinding door??

Bluetooth opnieuw ingesteld en aangemeld maar helaas.

iemand hiermee ervaring?

thvdb

za 30 jun, 2007 15:40

evzeeland schreef:Hallo,
Heb het volgende probleem met mijn Nokia ism Bluetooth: als ik gebeld wordt, valt de radio weg zoals het hoort, maar als ik opneem, begint de radio weer te spelen, maar loopt de tijd van de verbinding wel door??

Ook als ik bel, blijft de radio spelen en hoor ik de telefoon niet kiezen. Als de andere kant opneemt hoor ik niets maar loopt ook hier de tijd van de verbinding door??

Bluetooth opnieuw ingesteld en aangemeld maar helaas.

iemand hiermee ervaring?
Staat deze Nokia wel in de lijst met compatible gsm?
http://www.john2211.nl/Hybride_overige_ ... atible.pdf

:?:

Hoewel, het is een oude lijst, misschien is er inmiddels een nieuwere :!:

brudru

za 30 jun, 2007 20:58

Mijn vorige Nokia 6230i van 2 jaar geleden werkte perfect in de Prius.
Mijn huidige Nokia 6300 werkt zo mogelijk nog beter; snellere weergave van het bellend nummer in klein balkje dat inschuift ipv ganse telefoonscherm dat verschijnt, valt mij op..

Compatibiliteit lijkt mij geen probleem, zeker als je Nokia geen 2 jaar oud is. Dan zal ie wel dezelfde bluetooth module hebben als mijn oude 6230i en is er iets mis met de bluetooth module in ofwel je wagen of in je GSM. Mssch eerst checken met de GSM van een collega ofzo, als dat evenmin correct werkt, ligt het aan je Prius; garantie aanspreken 8)

B.

evzeeland

ma 09 jul, 2007 9:56

Ik zet mijn bluetooth optie nu niet meer uit EN ik heb bij Netwerkmodus in de telefoon gekozen voor GSM ipv dualmode. Tot nu toe werkt het, alhoewel ik het kiezen van een nummer niet hoor.

evzeeland

zo 16 sep, 2007 10:36

Na een nieuw bezoek aan de dealer vernomen dat de N70 niet 100% werkt in een Prius. De ene keer welk, de andere keer niet.

Heb derhalve besloten een Nokia 6230i aan te schaffen en die doet het perfect!

Dus een tip/advies voor Prius rijders die een N70 willen aanschaffen.

Gesloten
  • Informatie