Nieuwe GSM

Alles dat niet in de andere sub-fora past.
Gesloten
emka

di 05 jun, 2007 14:23

Ben onderhand toe aan een nieuwe GSM en ben erg gecharmeerd van de nieuwe toestellen van HTC 3300/3600. Is er iemand die mij kan vertellen of dit gaat werken in de prius (2006)? Ben al eens eerder snel van een Sony Ericson af moeten komen omdat het niet wilde werken. Op Let's Talk kan ik nog niks over dit merk vinden.
vr. gr. Thijs van der Kaay

Thomas

wo 06 jun, 2007 1:38

emka schreef:Ben onderhand toe aan een nieuwe GSM en ben erg gecharmeerd van de nieuwe toestellen van HTC 3300/3600. Is er iemand die mij kan vertellen of dit gaat werken in de prius (2006)? Ben al eens eerder snel van een Sony Ericson af moeten komen omdat het niet wilde werken. Op Let's Talk kan ik nog niks over dit merk vinden.
vr. gr. Thijs van der Kaay
Hallo Thijs

En goede leverancier zal samen met jou verschillende modellen in jouw Prius uitproberen. Op basis van informatie op deze site zou ik nooit een GSM aanschaffen. Er zijn gewoon te veel afwijkende Bluetouth standaards in gebruik. De firmware van iedere toestel bepald op de Prius ermee samen kan werken of niet, Enige oplossing is het testen van betreffend telefoontje.

Groet, Thomas

evzeeland

zo 16 sep, 2007 10:37

Heb van de week een Nokia 6230i gekocht, werkt 200%. Mijn vorige, N70, werkt niet. Zie ander topic over de Nokia N70.

Gesloten
  • Informatie