Motorola RAZR V3i reconnect niet automatisch

Alles dat niet in de andere sub-fora past.
Gesloten
zaphod

ma 23 okt, 2006 20:26

Ik lees op dit forum dat de meeste eigenaren van een razr V3 weinig problemen hebben met de bluetooth-connectie. Ik heb echter een "iets" modernere versie, de Razr V3i. Ik heb hierbij structureel het probleem dat het niet lukt om de bluetoothconnectie automatisch op te zetten nadat de motor uit is geweest. De eerste opmerking van mijn dealer was dat het waarschijnlijk wel aan de firmware van mijn telefoon zou liggen (lekker makkelijk, eerst het probleem bij een ander neerleggen!).
Ik heb eens rondgesnuffeld, maar kan nergens een nieuwere firmware voor mijn toestel vinden. Dit betekent dat ik telkens de telefoon opnieuw moet registeren. Errug jammer als je bedenkt wat voor een geweldig systeem dit verder is.
Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik ga proberen om deze week een aantal telecomleveranciers te benaderen voor een firmware-upgrade, maar mijn verwachting is dat dat weinig zal opleveren.

A.Hamburger

ma 23 okt, 2006 21:55

Ik heb een V3 en inderdaad hoef ik alleen maar de bluetooth connectie op mijn motorola te activeren als ik ga rijden. Wel irritant is dat ik niet het hele telefoonbook ineens kan overseinen, maar dat per adres moet doen. Nu ik dit schrijf denk ik dat je aan dit antwoord niet veel hebt. Toch een teken van leven!
Groeten,
Pollo

zaphod

di 24 okt, 2006 9:53

Het overseinen van het telefoonboek is al helemaal een tranendal. Ik moet na elk item opnieuw de telefoon aanmelden!

Hannes

wo 25 okt, 2006 19:24

Bovengenoemde problemen zijn toch niet geheel aan de Prius toe te schrijven, echter wel aan de BT van de telefoon ( of een combinatie van). Ik heb zelf ervaringen met SE (610 en 750) en nu de Nokia 6021, waarbij de laatste weer het belsignaal over de speaker stuurt. Van deze 3 is de T610 de meest compatibele met de Prius. Maar.... is BT wel zo eenduidig als het zou moeten zijn?

Gesloten
  • Informatie