bellen met Bluetooth telefoon

Alles dat niet in de andere sub-fora past.
Gesloten
Dawei

wo 04 okt, 2006 20:13

Goedendag,

heb recent een Prius overgenomen van mijn collega (lease-auto). Over één ding ben ik niet tevreden en dat is als ik zelf bel nummer intoets in mijn telefoon (Nokia 6230) en dan op bellen druk. Als de andere kant opneemt dan vallen de 1e 2 seconden van gesprek weg waardoor de andere kant zit te wachten tot ik wat zeg omdat zij al hallo hebben gezegd. Hebben meerdere mensen dit probleem en hoe is dit eventueel op te lossen?

Groeten,

David

Hannes

wo 04 okt, 2006 22:48

Heeft denkelijk toch met toestel te maken. BT module bij mij vervangen en Nokia 6021 werkt perfect, zonder vertraging, echter SE T610 werkte wat betreft vertraging met oude BT module beter. Zie ook nog niet echt een lijn in dit probleem hoor.

Edgar

di 30 jan, 2007 13:54

Dawei,

Ik had dit ook.
Zelfde klacht. Zeer irritant.
Er kan wel wat in de BT instellingen in de Prius worden gewijzigd, zie FAQ.
Dit heb ik echter niet geprobeerd.
Sinds een aantal maanden een andere telefoon, probleem verholpen.
Succes, Edgar

brudru

di 30 jan, 2007 21:48

heb ook een 6230i; geen problemen mee. Zelden dat men aan de andere kant denkt dat ik weggevallen ben. Zelden valt de verbinding vanzelf weg. Al bij al ben ik er "content" van om het op z'n Vlaams te zeggen..

Grt,

Bruno

PAL

vr 02 feb, 2007 18:13

Bij mijn 6230i is het een paar keer voorgekomen dat de eerste paar seconden wegvallen. Ik ben geen grote beller. Zal in een jaar tijd ongeveer 100 telefoontjes gepleegd hebben vanuit de auto.

Arthur

ma 30 apr, 2007 11:06

Heb een Nokia 6233. Hiermee heb ik een uitstekende verbinding. Alleen als ik gebeld word hoor ik het eerst mijn mobieltje en twee seconden later via de auto. Als ik dan opneem via "het stuur" wacht ik altijd even een secondje en dan hoort de beller mij gelijk.

Enigste lastige is dat je je telefoonboek niet in één keer kan verzenden! Via "contacten verplaatsen"of "contacten kopiëren" kan dat alleen van Sim-kaart naar telefoon, of van telefoon naar sim-kaart.

Wat wel mogelijk is om: via "contacten", "namen", "gegevens", "opties", "visitekaartje verzenden", "via bluetooth" visitekaartjes 1 voor 1 te verzenden.

Als ik iets over het hoofd heb gezien word ik graag "terecht gewezen door anderen".

Ben overigens waanzinnig enthousiast over mijn nieuwe Prius BE. Zuinig (1 op 20 eerste grote snelwegrit en zelfs 1 op 23 bij 50 km-rit op voornamelijk Provinciale wegen met 80 km/uur). Verder is auto heerlijk stil, JBL geeft een heerlijk geluid, ligt de auto heerlijk stabiel op de weg en stuurt hij soepel en direct.

Gesloten
  • Informatie