telefoonnr s naar de auto overzetten

Alles dat niet in de andere sub-fora past.
czijl

wo 30 aug, 2006 15:02

Hallo
ook wij hebben sinds kort een prius met alle mogelijkheden nu hebben we er al een hoop geprobeerd en loopt allemaal prima
Maar nu DE handsfree functie het aansluiten van mijn telefoon een Samsung E 340 geen probleem dat werkt helemaal top Maar nu zit ik met de volgende stap de telefoon nrs overschieten van de telefoon naar de Prius we zijn 150 km onderweg geweest en gekeken naar de mededeling dat de nummers gekopieerd werden. ben er al een week mee bezig maar dat gaat mij niet lukken Weet iemand raad?
Of is er een handleiding want die zat er niet bij voor het Bleuthoot verhaal
groets Carla

Marco

vr 01 sep, 2006 0:24

Als je naar die mededeling zit te kijken, moet je daarna op je mobiele telefoon de opdracht geven om gegevens te versturen.
Ik heb zelf een Nokia, daar moet je een contact openenen, opties kiezen, en dan kiezen visitekaartje verzenden. Daarna wordt de vraag gesteld via sms, bluetooth etc. kies daar bluetooth. Ik vermoed dat het met de Samsung op een soortgelijke manier zal gaan.
De eerste keer had ik echter een Palmone Treo 650, daarmee kun je in 1 keer alle telefoonnummers oversturen, bij de Nokia gaat het 1 voor 1.

czijl

vr 01 sep, 2006 12:07

Geweldig Marco
Bedankt voor je reactie
Wij zijn meteen naar de Auto gegaan en je tip uitgevoerd. Binnen enkele seconden stonden alle 50 nummers met naam enz in het display
Nu kunnen we naar de volgende stap proberen de voice dial te laten werken
Groetjes en nogmaals bedankt

hahaha 150 km lang en maar wachten :oops:

Marco

za 02 sep, 2006 0:38

de handleiding blinkt ook niet uit voor wat betreft duidelijkheid :)

PriusPredator

ma 04 sep, 2006 19:17

Dank je wel geweldig, heb het ook net uitgeprobeerd... Na een maand zoeken heb ik ze dan eindelijk erin... Thanks...

Frans Beckers

ma 04 sep, 2006 20:44

Hallo prius-rijders.

Mijn telefoon een Sony-Ericsson Z 530i maakt binnen enkele seconden contact via de bluetooth.
Het info display vertelt me dat er verbinding bestaat.

Bij het overzetten van de telefoonnummers naar het telefoonboek wordt bij de standaardprocedure iedere keer wanneer ik de toets "gegevensoverdracht" aantik, de verbinding verbroken.

Op deze manier krijg ik natuurlijk nooit mijn telefoonboek gevuld.
Wat doe ik verkeerd???

Of zijn er andere manieren?

Bedankt alvast.

Frans
BE 2005

RuudHo

ma 04 sep, 2006 21:36

Hoi Frans,

Ik heb een K750i en wat ik ook probeerde, ik kreeg mijn telefoonboek niet overgezet. Mijn oplossing was even dom als succesvol... gewoon opnieuw invoeren wat ik onderweg beschikbaar wil hebben.

Frans Beckers

ma 04 sep, 2006 23:08

Bedankt voor je reactie.

Maar wat bedoel je met opnieuw invoeren.
Ik kan het telefoonboek zelfs niet handmatig vullen.

Wat doe ik verkeeeeerd?

Frans

RuudHo

wo 06 sep, 2006 18:23

Ah, dan is je probleem groter dan het bij mij was. Ik heb namelijk wel het telefoonboek handmatig kunnen invoeren. Dan ben ik even door mijn tips heen vrees ik.

mellie

do 07 sep, 2006 11:02

Frans Beckers schreef: Bij het overzetten van de telefoonnummers naar het telefoonboek wordt bij de standaardprocedure iedere keer wanneer ik de toets "gegevensoverdracht" aantik, de verbinding verbroken.
Nadat de verbinding verbroken is (dit is zoals het hoort!) moet je vanaf je telefoon een contact (of als de telefoon het ondersteunt de gehele lijst) via Bluetooth verzenden.

Het systeem zit na het verbreken van de verbinding te wachten totdat het een visitekaartje of de gehele contactenlijst van de telefoon via Bluetooth ontvangt!

thvdb

vr 06 jul, 2007 20:35

RuudHo schreef:Hoi Frans,

Ik heb een K750i en wat ik ook probeerde, ik kreeg mijn telefoonboek niet overgezet. Mijn oplossing was even dom als succesvol... gewoon opnieuw invoeren wat ik onderweg beschikbaar wil hebben.
Met mijn Sony-Erics. K750i geen enkel probleem.
telefoon aan, bluetooth activeren
menu nummers overzetten
display zegt: nummers van tetefoon maar telefoonboek (iets dergelijks)
ga bij telefoon (k7501i) via menu naar telefoonboek
opties advanced
send all contacts
via bluetooth
handsfree
ok en alles razendsnbel overgezet
ik kies altijd voor "overschrijven" (op de Prius) dus steeds de actuele inhoud van telefoon op de Prius
alles werkt, ook de eventueel meer dan één nummers per adres/naam

groetjes

kylian

wo 11 jul, 2007 13:03

Sony Ericsson W810I
Bij mij gaat het ook mis, krijg geen verbinding met de module als ik data overdracht wil doen.
Verbinding wordt verbroken.
Handmatig toevoegen is zelfs helemaal geen optie (Model 2006)
Ik ga het dan maar met een ander toestel proberen.

Verder uitermate tevreden over het toestel, en de Prius natuurlijk :lol:

LarryS

wo 11 jul, 2007 15:54

kylian schreef:Sony Ericsson W810I
Bij mij gaat het ook mis, krijg geen verbinding met de module als ik data overdracht wil doen.

Tegelijk met de Prius (model 2006) ook een W810I aangeschaft, geen probleem om alles in 1 keer over te zetten. Dit was een jaar geleden.

tennapel

za 21 jul, 2007 18:08

Ja, dat klopt. Vervolgens moet je VANUIT de telefoon aangeven dat je adressen wilt overzetten naar een andere apparaat en dan selecteer je de Prius uit de bluetooth apparaten en worden de adressen overgezet. Ik heb ook even zitten puzzelen voor ik het begreep.

Zie de handleiding van je Sony hoe je contacten kan overzetten middels bluetooth.

LarryS

zo 29 jul, 2007 8:56

LarryS schreef:

Tegelijk met de Prius (model 2006) ook een W810I aangeschaft, geen probleem om alles in 1 keer over te zetten. Dit was een jaar geleden.
Kylian,

is het jou nog gelukt met de aanwijzingen die ik jou gemailt heb om alles in 1 keer over te zetten vanuit de W810I?

Gesloten
  • Informatie