aankoop auris vraag over ipa

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
basje39
Lid
Lid
Auto: YARIS HYBRIDE

zo 18 nov, 2018 11:43

Hallo
eerst voorstellen ik heet bas 55 jaar oud woon in het midden van het land.
ik ga over van een yaris hybride naar een auris station hybride ececutive sport station zwart uit 2015.
Vraagje over ipa nu zit hier een knop links van het stuur (stuurwiel met een wit vierkantje links) is dit de knop van ipa en hoe werkt dit(auto nog niet in bezit wordt binnenkort afgeleverd)
wie heeft hier ervaring mee.
groet bas

Wouter W
Lid
Lid
Auto: Auris HSD Executive hatchb

zo 18 nov, 2018 18:22

Je drukt de IPA knop in en als je rechts wilt inparkeren zet je de rechter richtingaanwijzer aan , (wil je links ergens inparkeren dan de linker aanzetten ).
Vervolgens ga je Langzaam langs de geparkeerde auto.s rijden ,zodra IPA een geschikt plekje gevonden heeft geeft hij dat middels een acoustisch signaal en via beeldscherm aan dat je kunt inparkeren.
Doe dit heel langzaam anders schakeld het systeem zichzelf uit.
Raak het stuur vooral niet aan want ook dan zegt het systeem "Doe het dan toch lekker zelf"
Eenmaal recht geparkeerd zul je zelf weer in de vooruit moeten schakelen om in het midden van het parkeervak te komen.
Systeem werkt niet snel , en daarom doe ik liever handmatig , maar ik geef toe het geeft wel een click om het met de handen op schoot het stuurwiel in de rondte te zien draaien .
3 jaar Prius 3 Aspiration , 1.1/2 jaar Yaris HSD Dynamic , 3.5 jaar Auris HSD Touring Sports Executive
Vanaf Augustus 2017 Auris HSD Hatchback Executive
Vanaf 5-10-2019 Corolla TS 1.8 Style Phantom Brown
+ Flyer U 7.70 High Speed max 45 km/h.

Plaats reactie
  • Informatie