Spontaan herstarten infoscherm

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
vulk
Lid
Lid
Auto: Volvo 850 T-5R & Auris HSD

Spontaan herstarten infoscherm

Bericht door vulk »

Hybride collega's!

Mijn auris heeft een Touch 2 go infoscherm.

De laatste week is het twee keer voorgevallen dat het scherm blokkeert. De muziek blijft spelen, maar je kan niets meer bedienen. De pijltjes op het energiescherm staan dan stil. Na een minuutje herstart het systeem en werkt alles terug.

De week voordien heb ik de auto grondig schoongemaakt en mijn telefoonhouder was toen iets verplaatst. Daardoor kwam de telefoon continu tegen het (touchscreen). Ik heb de telefoon terug op zijn originele plaats gehangen en sindsdien heb ik het niet meer voorgehad.

Ik ben niet zeker dat dit de oorzaak is. Herkent iemand dit? Ik dacht eraan om het toestel eens up te daten, maar ik zie geen softwareupdate staan in de toyota e-store.

Josje
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Auris Hybrid 5 d executive

Re: Spontaan herstarten infoscherm

Bericht door Josje »

Ik zou het nog even aankijken. Misschien omdat je telefoon constant tegen het scherm aandrukte kan ie wat 'in de war' zijn geweest.

vulk
Lid
Lid
Auto: Volvo 850 T-5R & Auris HSD

Re: Spontaan herstarten infoscherm

Bericht door vulk »

Ik vermoed hoop dat het dat was. We zijn intussen 5 dagen (en 10 ritten) verder en het euvel heeft zich niet meer voorgedaan.

Ik was al eens aan het googlen geslagen. Ik vond in Amerika enkele voorbeelden bij een Corola uit 2015 waar zo'n scherm vlot over de 1.000 dollar ging qua aankoopprijs.

Plaats reactie