Touch&Go Plus update en Twitter app

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius Wagon, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
superoscar

wo 31 okt, 2012 10:23

Gisteren heb ik voor de grap eens gekeken of er updates waren en die waren er! Er is een nieuwe Twitter app (€1 per jaar) en er zijn andere updates, maar ik heb geen idee wat dat zijn... volgens mij kaartupdates, maar ik heb de verschillen nog niet ervaren.

De Twitter app heb ik gekocht (puur omdat het kan) maar mijn telefoon werkt even niet mee waardoor ik niet naar internet kan, wordt aan gewerkt :)

Ben benieuwd of iemand de verschillen weet te vinden..

superoscar

do 13 mar, 2014 10:38

Gisteren heeft mijn auto weer een beurt gekregen en ik vroeg hun meteen eens te kijken naar een nieuwe versie van het navigatiesysteem. Ik baalde al een beetje dat er al zo lang geen update meer was geweest. Tot mijn grote verbazing hebben ze er een nieuwe versie op gezet, te weten 2.8.4aH (volgens mij zat ik op 1.7.9).

Wat is er nieuw? Geen idee... ik heb de indruk dat de "camerahoek" is veranderd van de 3D navigatie (meer horizon zichtbaar), maar dat is dan ook het enige wat ik ontdekt heb. Heeft nog iemand deze update gekregen??

(helaas zijn de kaarten nog steeds niet helemaal bijgewerkt overigens)

Auris2014

do 13 mar, 2014 17:42

superoscar schreef:Gisteren heeft mijn auto weer een beurt gekregen en ik vroeg hun meteen eens te kijken naar een nieuwe versie van het navigatiesysteem. Ik baalde al een beetje dat er al zo lang geen update meer was geweest. Tot mijn grote verbazing hebben ze er een nieuwe versie op gezet, te weten 2.8.4aH (volgens mij zat ik op 1.7.9).

Wat is er nieuw? Geen idee... ik heb de indruk dat de "camerahoek" is veranderd van de 3D navigatie (meer horizon zichtbaar), maar dat is dan ook het enige wat ik ontdekt heb. Heeft nog iemand deze update gekregen??

(helaas zijn de kaarten nog steeds niet helemaal bijgewerkt overigens)
Hoi Hoi,

Ik heb net een nieuwe Auris TS met Touch&Go Plus,
heb direct de laatste update meegekregen, maar inderdaad de kaart is niet allemaal up-to-date.
heb al een gesloten weg gehad. en vernieuwde knooppunt bij Nijmegen staat er niet in.

Benieuwd ben ik hoe je het gaat oplossen met je telefoon,
ik krijg internet nog niet voor elkaar helaas.(Onbegrijpelijk eigenlijk)

wimj
Lid/donateur
Lid/donateur

do 13 mar, 2014 17:45

Ik weet niet of ik de meest recente versie heb. Wat is het versie nummer van jouw kaart?
11 Jan 2014: Auris Hybrid Touring Sport Lease Plus, Island Blue.

superoscar

ma 17 mar, 2014 0:03

Ah, ik heb twee verschillen gevonden : de camera hoek is inderdaad anders waardoor 3d gebouwen beter te zien zijn en afslagen op de snelweg worden nu getoond met een mooi plaatje met bomen etc..

b.roos
Lid
Lid

vr 21 mar, 2014 19:11

26 maart zet de dealer de nieuwste update (T & G +) erop. Zal dan kijken wat er m.i. anders aan is. Zal hierover berichten.
Hopelijk staan er dan in de regio Zutphen de wijzigingen in het wegennet op, die een jaar of twee geleden zijn aangelegd!!
Misschien zijn er na 21 maanden ook in geslaagd de flitspaalsignalering er op te krijgen voor de noordelijke helft van Nederland.
Dit wel heel bewust gekocht maar nooit geleverd gekregen, ondanks alle meldingen vragen en signaleringen van mijn kant richting dealer en importeur. Hoop ook dat routes naar opgegeven bestemmingen na de nieuwste update niet meer via bussluizen en/of voor auto's geblokkeerde wegen worden aangegeven!! Tom Tom heeft dat 100% beter voor elkaar.
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

blb

vr 21 mar, 2014 20:29

Voor mij is de belangrijkste verbetering - naast de kaartupdates die helaas niet heel IP to date zijn - het automatisch in en uitzoomen op basis van snelheid en wegsituatie.

willemlummie
Lid
Lid

vr 21 mar, 2014 23:02

en hoe zit het met de Touch en go ??

superoscar

ma 24 mar, 2014 9:56

blb schreef:Voor mij is de belangrijkste verbetering - naast de kaartupdates die helaas niet heel IP to date zijn - het automatisch in en uitzoomen op basis van snelheid en wegsituatie.
Uh, dat zit er toch helemaal niet in?? Althans, ik heb het niet gemerkt of het staat niet aan...maar dat zou wel handig zijn ja!

Navigare
Actief Lid
Actief Lid

ma 24 mar, 2014 12:09

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nou de update voor de touch Pro moet laten doen. 180€ en wat krijg ik ervoor terug?
C-HR Hybrid Bitone Plus, blauw

TonVH
Actief Lid
Actief Lid

ma 24 mar, 2014 12:28

Navigare schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nou de update voor de touch Pro moet laten doen. 180€ en wat krijg ik ervoor terug?
Nieuwe kaart en (ik vermoed maar kan dat niet controleren) nieuwere software.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.

priusmobiel

ma 24 mar, 2014 12:29

Navigare schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nou de update voor de touch Pro moet laten doen. 180€ en wat krijg ik ervoor terug?
Waarschijnlijk een weer niet echt ge-update systeem

frafie55
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Auris TS Dynamic

ma 24 mar, 2014 12:45

Ik overweeg het ook wel eens, maar je krijgt er 'weinig' voor terug, vind ik.
- de veranderde situaties waar je bekend bent, daar heb je geen navi nodig. (Rosmalen, Eindhoven enz.)
- in onbekende situaties heb je het veelal niet eens in de gaten. (bv. een nieuwe weg die nog niet vermeld is)

Frans
Prius 2 - Comfort - Robijnrood
Prius 3 - Executive - Pearl white
Auris TS - Dynamic - Zwart Metallic
Uiterst tevreden over de Toyota Hybrides
Afbeelding

b.roos
Lid
Lid

ma 24 mar, 2014 17:54

willemlummie schreef:en hoe zit het met de Touch en go ??
Kan ook worden geupdate, net als de "T & G +", is alleen niet gratis.......
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

b.roos
Lid
Lid

di 01 apr, 2014 17:37

superoscar schreef:
blb schreef:Voor mij is de belangrijkste verbetering - naast de kaartupdates die helaas niet heel IP to date zijn - het automatisch in en uitzoomen op basis van snelheid en wegsituatie.
Uh, dat zit er toch helemaal niet in?? Althans, ik heb het niet gemerkt of het staat niet aan...maar dat zou wel handig zijn ja!
Mijn - korte ervaring - na de update (T&G+)
- het automatisch inzoomen is een prettige verbetering ( kan je aanzetten bij opties)
- de 3D weergave is prettiger/beter dan voorheen.
- m.i. is de routebegeleiding in bepaalde situaties licht gewijzigd bv." sla links af in de richting van..."
- kaarten zijn echt niet up to date (nieuwe weg sinds 15 maanden in gebruik is niet zichtbaar)
- de toegestane snelheid staat nu rechts onder ipv rechtsboven in het scherm, het zou echter beter zijn geweest dat de aangegeven snelheden ook de snelheden zijn, die mogen worden gereden. De missers vind ik onacceptabel hoog!!
- Helaas nog steeds geen signalering van flitscamera's in NO Nederland en andere landen waar dit is toegestaan. Dit "voordeel/verschil" in de vergelijking met de gewone T&G is dus flauwekul.

Ik heb de indruk dat qua wijzigingen van het wegennet, de update oeroude kaarten vervangt door iets minder verouderde kaarten.

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Uitrusting & Acc.”

• Informatie