Muziek van mijn telefoon op mijn Prius 2 comfort '2004

Alles wat te maken heeft met het interieur, exterieur, de uitrusting en accessoires.
Plaats reactie
barto7
Lid
Lid
Auto: Toyota Prius 2004

zo 11 nov, 2018 15:03

Ik heb sinds een week een Prius 2 Comfort uit 2004. Ben ik heel tevreden mee!
Alleen het gebrek aan AUX en/of Bluetooth is natuurlijk jammer, daar heb ik op dit forum al veel topics over gevonden.

Maar ik vond ook een oplossing van GTA Carkits - een unit die op de wisselaaraansluiting van de radio gaat en waar een aux-kabeltje en een iPhone laadkabeltje uitkomt. Als je een iPhone hebt kan je zelfs wat functies bedienen via de knoppen van de radio en op het stuur, voor Android zit je aan het Aux kabeltje vast. Ik heb het gelijk besteld en van de week ingebouwd en ik ben erg blij met het resultaat. Ik luister muziek van Spotify, hoor ook navigatie-instructies en waarschuwingen van Flitsmeister.

Gek genoeg vind ik deze oplossing nergens hier op het forum dus ik wilde de tip met jullie delen.
Zie hier: https://www.gtacarkits.com/product/toyo ... e-aux-kit/
Er is zelfs een duidelijk Youtube filmpje met inbouwinstructies - je moet nogal wat stukken van je dashboard losmaken.

Het enige nadeel is dat je in het buitenland bestelt, geen Nederlandse importeur. Inclusief verzending was ik € 105,- kwijt.
Prius Comfort 2004

Robbin
Lid
Lid
Auto: Prius 2 2008

do 31 jan, 2019 19:45

Hoi,
Interessant. Ik heb een yatour en wil deze aansluiten. Ik heb een prius 2 met radio type 4. Staat nergens aux bij. Heeft deze ook een wisselaaraansluiting?
Groet,
Robbin

Bianco
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Auris TS Hybrid Dynamic

vr 01 feb, 2019 3:50

Hangt volgens mij van het type P2 af.
Bij mijn P2 BE 2008 was er in de armsteun een AUX contact.
Toyota Auris TS HSD Dynamic 2017, (Pure White), parkeersensoren vóór (afgeleverd 08-12-2017). Voorheen Prius 2 BE 2008.

Plaats reactie
  • Informatie